Nieraz napewno zdażyło się, że któś powiedział do Ciebie zmień interp lub, że jesteś interpowcem. Ty na to ale "O co chodzi"? Więc chodzi o to:
ex_interp jest to odświeżanie modeli w cs'ie. ex_interp 0.1 - modele będą się odświeżać co 100ms ex_interp 0.01 - modele będą się odświeżać co 10ms
Nieraz widzicie jak gracz trafia koło przeciwnika i on dostaje to właśnie jest wina złego ex_interp. Jeżeli dobrze ustawimy ex_interp i raty to wtedy headshot będzie headshotem, a nie tzw. "dupszotem" :D
============A właśnie RATY=============== wytłumaczę poszczególne komendy:
cl_updaterate - Odpowiada za to, ile razy na sekundę gracz otrzymuje dane od serwera. cl_cmdrate - Odpowiada za to, ile razy na sekundę gracz wysyła pakiety do serwera, informując serwer o swoich poczynaniach. cl_rate - Ustawia maksymalny limit bajtów wysłanych od klienta do serwera. rate - Ustawia maksymalny limit bajtów odebranych przez ciebie jakie przychodzą do serwera [1000-25000]. cl_cmdbackup - Ustawia, ile ramek można przesyłać ponownie. ex_interp - Określa, co ile czasu (ms) interpolowane są modele. Przyjmowane wartości to czasy, po upływie których, jeżeli gra nie dostanie informacji o położeniu graczy, przybliża je. Często zmiana tej komendy jest blokowana przez takie dodatki, jak: wwcl albo HLguard, wartości powyżej 0.1 sa blokowane przez samą grę. Jak wpiszemu ex_interp 0, to powinno się ex_interp samo automatycznie obliczyć jako 1/cl_updaterate.
===============Raty jakie powinniście mieć==================
ex_interp "0.01-0.05" cl_updaterate "101" cl_cmdrate "101" rate "25000" cl_lc "1" cl_lw "1"
Uwierzcie mi 100x lepsza gra :) Pozdrawiam r4dz!0.
|